Na podporu našich uživatelů v souvislosti se šířením koronaviru společnost GEPRO připravila následující opatření:
- V plném rozsahu zajišťujeme technickou podporu (hotline) vzdáleně, s využitím technologií TeamViewer, VPN apod.
- Instalace, aktualizace, údržbu a další podporu našich zákazníků zabezpečujeme, až na výjimky, vzdáleně.
- Jsme připraveni pomoci Vám v maximální možné míře s implementací našich systémů.
- Pozastavujeme všechny služební cesty, které nejsou nezbytně nutné a omezujeme osobní kontakty, abychom byli schopni zajistit Vaši další podporu.
- Rozšiřujeme významně práci z domova pro všechny zaměstnance, s výjimkou těch, kteří zajišťují nezbytný provoz společnosti.
Kontakty, na kterých nás zastihnete v době 8:00 – 16:00 hod:
Telefon obchod: 257 089 811
E-mail obchod: gepro@gepro.cz
Telefon podpora: 257 089 865
E-mail podpora: misys@gepro.cz
Jsme tady, abychom Vám mohli pomoci s řešením složitých situací.